keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Olemassaolosta


Muutoksen tuulet kuljettavat lempeästi: Helsinkikesän jälkeen muutin takaisin Hämeenlinnaan ja se tuntuu rauhoittavalta ja seesteiseltä. Kouluun on ollut kiva palata ja saada tekemistä. Yritän olla stressaamatta ja hoitaa asian kerrallaan.

Välillä keinun kriisistä kriisiin, mutta kai se on ihan ok. Sitten välillä tuntuu puhtaalta hengittää ja sitä ymmärtää mikä olikaan elämässä tärkeää. Aion jatkossa keskittyä yksinkertaisempaan ja tiedostavampaan elämään. Haluan kehittyä, uskoa itseeni ja maailmaan, avata suuni pahaa vastaan, meditoida ja muistaa jokainen hetki millainen ihme on olla elossa. Mutta ollaanhan myös lempeitä itsellemme, vaikka ei oltaisi vielä aivan niin hiottuja versioita itsestämme kuin tulevaisuudessa haluaisimme. Tällä hetkellä oot kuitenkin paras sinä, mitä kukaan voi olla.

Kuva: Jaakko Mäkelä


Tuomaalle kiitos kuvasta.



Pieniä lohdullisia asioita.
















Claylle kiitos kuvasta.


Olen oppinut niin paljon kantapään kautta ja vielä on opittavaa. Mutta olen löytänyt luottamuksen tulevaan. Opin kyllä vielä kaiken mitä minun tarvitsee.

10 kommenttia:

  1. Sun blogia on aina niin ihana lukea. <3

    VastaaPoista
  2. kiitos taas. tulen niin hyvälle mielelle näistä aina; niin paljon kaunista ja rauhallista ♥
    ps. rose lemonade on aikas hyvää vaikka kuulostaa kyllä tavallaan vähän ällöltä :'---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tuun tosi hyvälle mielelle sun kommenteista, kiitos paljon! <3 se on yllättävän hyvää :)

      Poista
  3. Kiitos taas ihanista kuvista ja lohduttavista sanoista! Jos energiasyöpölle ois vastakkainen termi (ehkä on ja mä en vaan tiedä sitä :D) niin se kuvais sua! :) Mä oon vihdoin oppinut vähitellen sen, että kaiken ei tarvii olla valmista ja järjestyksessä. Mä oon ollut taas sairaana usein ja se pysäyttää. Mun on pakko oppia ottamaan aikaa asioista. Olkoon vaikka lomaa lomasta. Sä muistutat mua aina yrittämään! ^-^ ps: tykkään erityisesti tosta kuvasta jossa istut oksalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista<3 Nää motivoi mua jatkamaan. Viisaita sanoja, pitää tunnistaa oma tahtinsa!

      Poista
  4. Olen hiljainen mysteerilukija :) Olen kärsinyt monia vuosia pahasta ahdistuneisuushäiriöstä sekä niin pahasta julkisten paikkojen kammosta että olen elänyt kauan neljän seinän sisällä. Kuitenkin blogisi rauhallinen olemus ja luonnonläheisyys antaa mulle voimaa ottaa ensimmäisiä askeleita kohti ulkomaailmaa. Kiitos siitä ja jatka hyvää työtä! :)

    Nimim. Kissatäti, erakoitunut boheemi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow! Kiitos erittäin paljon, että teit itsesi näkyväksi. Taas ennen kun julkaisin tämän postauksen ehdin kyseenalaistamaan energiaani ylläpitää blogia ja ennenkaikkea sen merkityksellisyyttä ja pointtia. Mutta kun luen tällaisia kommentteja se motivoi erittäin paljon ja olen iloinen jos voin jollain tavalla kannustaa edes muutamaa ihmistä. Kiitos<3 Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea ulkomaailman kohtaamiseen!

      Poista
  5. Hei sinä.

    Oon vasta ihan vähän aikaa sitten löytänyt tieni tänne sinun blogiin mutta voi vitsi että tästä (susta) tykkään! Aina iso riemu kun huomaan jotain uutta täällä. Sun kuvat ja tekstit on niin jotenkin sellasia, että niistä tulee tosi hyvä mieli ja intoa ja voimaa ja kaikenlaista. Ihan mun lemppariblogeja on tää.

    Ihanaa syksyn jatkoa, pidä huolta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ilo kuulla! Kiitos todella paljon kommentistasi, teit minut iloiseksi :) Ihanaa jatkoa myös sinulle! <3

      Poista